Передзвонимо протягом 15 хвилин
Завод самоскидних кузовів
та причепів №1 в Україні
Пн-Сб 9:00 до 21:00
2
7
6
8
Продано кузовів
Завод самоскидних кузовів
та причепів №1 в Україні

В Україні представили сельхозпріцеп на шасі Fliegl

ТОВ «Трансмаркет» продовжує просування в Україні кращих зразків європейської та вітчизняної техніки. На цей раз компанія виступила замовником самосвального причепа сільськогосподарського призначення на шасі Fliegl.
Він був презентований в Києві, на початку листопада, на Х Міжнародній агропромисловій виставці «Агрофорум2013». Виконавці проекту відомі компанії в області виробництва сільськогосподарських машин: німецький Fliegl Fahrzeugbau GmbH, і українське ТОВ «Завод Алеко»

Вадим Іскра, генеральный директор ООО «Трансмаркет»

– При виборі техніки в першу чергу слід поцікавитися, хто її виробляє. Тому нагадаємо, що до складу Fliegl Fahrzeugbau GmbH входять п’ять заводів, розташованих в Німеччині, Угорщині, Франції та Іспанії. Ця компанія не акціонерна, а з власним капіталом. В Україні вона більше відома своїми транспортними засобами для перевезення негабаритних і великовагових вантажів, контейнерними шасі і тентованими напівпричепами, але тільки тому, що її головний продукт, сільськогосподарська техніка, з’явився в Україні зовсім недавно. Разом з тим, Fliegl Fahrzeugbau GmbH є провідним європейським виробником дуже широкого асортименту сільськогосподарських машин, і одним з головних їхніх постачальників як на європейському, так і світовому ринку. Також Fliegl займає в Європі лідируючі позиції з виробництва самоскидів, не тільки причіпних, але і напівпричіпних. (Слід зазначити, що одним з головних напрямків діяльності цієї компанії також випуск комунальної техніки). ⠀
Ринок сільськогосподарської техніки в Україні має кілька відмінностей. По-перше, головними гравцями в агропромисловому секторі у нас є фінансові групи, в той час як, скажімо, на ринку автоперевезень діє багато невеликих приватних підприємств. Фінансова група, на відміну від приватного автопідприємства, може працювати на перспективу, і тому віддасть перевагу новій техніці. Це одна з причин того, що сільськогосподарської техніки б / у в Україні завозиться дуже мало. А ось складність поставок в Україну нової готової сільськогосподарської техніки (зокрема, німецької) полягає в тому, що тут вона буде значно дорожче в порівнянні з тією, яка вироблена в Україні на базі імпортного продукту. Йдеться про надбудови. Навіщо возити її з Німеччини, якщо у нас можна виготовити не гірше? Важливий і соціальний фактор, оскільки таке спільне виробництво для України краще, ніж імпорт готової продукції.
Висота кузова 1 м 60 см, але за рахунок додаткової знімної надбудови її можна наростити до 90см.
 
Такі надбудови в Україні виробляє ТОВ «Завод Алеко» один з лідерів в СНД по виробництву самосвальних кузовів для вантажних автомобілів. В цілому це 23 базові моделі і більше 50 модифікацій з великим пакетом опцій, дозволяє задовольняти різноманітні індивідуальні проекти. Продукція заводу орієнтована головним чином на перевезення зерна. Замовником причепа Fliegl DSK 240 в даному випадку, як зазначалося, виступило ТОВ «Трансмаркет», пріоритетами якого є поставки в Україну комерційної причіпної і агропромислової техніки.

Повернення до списку

МИ ПРАЦЮЄМО
З ЛІДЕРАМИ РИНКУ