З того часу, коли було винайдено колесо, люди мріяли перевозити дешево і багато. Сучасні інженери і фахівці провідних компаній світу продовжують вести роботу не тільки по зменшенню маси, але і збільшення корисного об’єму кузова–самоскида для перевезення сільгосппродукції. У вирішенні даної проблеми певних успіхів досяг і професійний тандем «Завод Алеко» і логістична компанія «Зернотранс».
Початок роботи з модернізації самоскидів і причепів для перевезення сільгосппродукції «Завод Алеко» доводиться на 2003 рік. Перші спроби збільшити вантажопідйомність зерновозів зводилися до примітивного нарощування заводських кузовів дерев’яними і важкими металевими бортами. Але ця “модернізація” не давала очікуваного економічного ефекту вантажоперевезень через те, що збільшувалася маса порожнього автомобіля, зростали навантаження на ходову частину автомобіля, виростав витрата палива. Фахівці «Заводу Алеко» дуже швидко це зрозуміли, і з цього моменту почалася нова епоха в історії виробництва.
Весь колектив ТОВ «Завод Алеко» доклав значних зусиль для створення легких, зручних, міцних і довговічних кузовів для самоскидів і причепів–самоскидів, які дозволяють перевозити більше корисного вантажу, як по масі, так і за обсягом, що є значною перевагою при перевезенні легких , об’ємних вантажів. Результатом вивчення досвіду провідних світових і європейських компаній з виготовлення кузовів, причепів та самоскидів, таких як FLIEGL, WIELTON і ін. Стала розробка уніфікованої моделі кузова для самоскида і причепа.